Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 5

1
ISBN:0-8077-4425-5
Naslov:Redesigning accountability systems for education / edited by Susan H. Fuhrman, Richard F. Elmore
Impresum:New York ; London : Teachers College Press , cop. 2004
Materijalni opis:312 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Educational leadership series ; 1
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja
Ključne riječi:odgojno-obrazovna politika * obrazovanje i društvo * Sjedinjene Američke Države * školstvo * reforma obrazovnog sustava
Sažetak:<Introduction>, <Issues in designing accountability systems>, <Effects of accountability systems>, <Moving forward: refining accountability systems>
UDK:37.014+371(728)
Namjena :PS-projekt
Signatura:PE 37.014 RED
Inventarni broj:17620
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8254

2
ISBN:1-4129-2642-4
Autor(i):Fullan, Michael ; Hill, Peter ; Crevola, Carmel
Naslov:Breakthrough / Michael Fullan, Peter Hill, Carmel Crevola ; foreword by Richard F. Elmore
Impresum:Thousand Oaks,CA : Corwin press , 2006
Materijalni opis:109 str. : graf. prikaz ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 101-104: Bibliografija. - Str. 105-109: Kazalo
Ključne riječi:predškolska pedagogija
UDK:373.2
Signatura:PE 373.2 FUL b
Inventarni broj:17992
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8128

3
ISSN:0017-8055
Autor:Elmore, Richard F.
Naslov:Getting to scale with good educational practice
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 66(1996), no. 1, str. 1-26
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1996
Napomena:str. 25-26: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5551

4
ISBN:0-7879-0239-X
Autor(i):Elmore, Richard F. ; Peterson, Penelope L. ; McCarthey, Sarah J.
Naslov:Restructuring in the classroom : Teaching, learning, and school organization / Richard F. Elmore, Penelope L. Peterson, Sarah J. McCarthey
Impresum:San Francisco : Jossey-Bass Inc. , 1996
Materijalni opis:XVII, 257 str. ; 25 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 247-250: Bibliografija
Ključne riječi:školski menadžment * obrazovni menadžment * menadžment u obrazovanju * obrazovne politike * obrazovne promjene * SAD
UDK:371.111/37.014(73)
Signatura:PE 371.1 ELM r
Inventarni broj:18346
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8443

5
ISBN:978-1-891792-24-3
Autor(i):Elmore, Richard F.
Naslov:School reform from the inside out : Policy, Practice, and Performance / Richard F. Elmore
Izdanje:4. Print
Impresum:Cambridge, MA : Harvard Education Press , 2007
Materijalni opis:277 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:školska reforma * reforma obrazovanja * upravljanje školom
UDK:37.014:371.11
Namjena :PS-poslijediplomski studij
Signatura:PE 37.014 ELM s
Inventarni broj:18031
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8153

Upit: PersonalName_swish=(Elmore Richard F. )

login